Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
نکاتی که قبل از تزریق فیلر لب باید از آنها اطلاع داشته باشید - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

نکاتی که قبل از تزریق فیلر لب باید از آنها اطلاع داشته باشید

33.jpg

لب های هر شخص عامل تعیین کننده ای در بهبود ظاهر هر فرد بوده و افراد مختلف در کل دنیا به وضعیت ظاهری لب‌هایش خود اهمیت فراوان می دهند. اکثر افراد لب های برجسته و پف کرده را نسبت به لب های کوچک و باریک ترجیح می دهند. برای رسیدن به این فرم لب ها، می‌توان از روش‌های مختلف استفاده نمود. کرم‌های حجم دهنده، بوتاکس و فیلر لب از جمله این راهکارها برای بهبود ظاهر لب‌ها هستند. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. صحبت ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی کلینیک تخصصی دندانپزشکی تاج اسلامشهر، درباره تزریق فیلر لب و نکاتی است که هر فرد متقاضی استفاده از آن، باید با آنها آشنایی داشته باشد.

جهت رسیدن به این هدف مقاله ای جامع تهیه کرده ایم که تمامی نکات مورد نیاز در این باره را به شما خواهیم گفت. بنابراین اگر شما هم قصد آشنایی بیشتر با این موارد را دارید، میتوانید به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر یکی از برترین مراکز ارتودنسی کودکان و نوجوانان در سطح استان تهران است. این کلینیک با بهره مندی از کادر با تجربه و متخصص از تمامی گرایش های تخصصی، بهترین خدمات را در این حوزه ارائه می‌دهند. آدرس و شماره تماس مرکز به شرح زیر است.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

تزریق فیلر لب

 

فیلر لب چیست و مناسب چه افرادی است؟

فیلر لب یک ماده تزریقی است که در جهت فرم دهندگی به لب های شما به کار می‌رود. اغلب آن ها از هیالورونیک اسید تشکیل شده و برای بدن ضرری ندارند. علت در این است که این اسید به طور طبیعی در بدن همه انسان ها وجود دارد. با این حال برای تزریق این فیلر باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار بوده و هیچ گونه علائم عفونت نداشته باشید.

استفاده از فیلر لب توسط افراد مختلف، با هدف های متفاوتی می تواند باشد، از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صاف کردن چین و چروک هایی که بر روی لب و کناره های آن افتاده اند.
  • بازگرداندن فرم قبلی لب هایتان که با افزایش سن کوچکتر شده اند.
  • اصلاح بد فرمی های موجود در ناحیه لب.
  • کمک به تقویت اعتماد به نفس و بهبود تصویر ذهنی خود از بدن.

با این حال لازم است بدانید که فیلرها روند پیری پوست شما را متوقف نخواهند داد. به جای آن می‌توانند باعث افزایش حجم لب ها شده و نیاز به اقدامات درمانی سنگین تر به تاخیر خواهند انداخت.

بیشتر بخوانید:اصلاح فرم لب به کمک فیلر لب در اسلامشهر

تزریق فیلر

 

عوامل کاهش دهنده حجم لب ها کدامند؟

عوامل مختلفی می‌توانند باعث کوچکتر شدن اندازه و حجم لب ها بشوند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زمینه های ژنتیکی
  • استعمال دخانیات
  • قرارگیری طولانی مدت در معرض نور آفتاب
  • اضطراب و استرس فراوان
  • سوء تغذیه و لاغری های شدید

ماندگاری اثرات فیلر لب چقدر است؟

با تزریق یک دوره کامل فیلر لب میتوان انتظار داشت تا اثرات آن در بهترین حالت بین ۱۲ تا ۱۸ ماه نیز دوام بیاورند. با این حال این امر بستگی به میزان مراقبتی دارد که شما برای لب هایتان انجام می دهید. در برخی موارد فیلر تزریق شده به پوست افراد، توسط مکانیسم های داخلی با سرعت فراوانی تجزیه و متابولیزه می‌شود. با توجه به چنین شرایطی اثرات آن دوام زیادی نخواهد داشت.

بازیابی فرم لب ها

 

در طی عمل تزریق فیلر لب چه اتفاقی می افتد؟

در طی فرایند تزریق فیلر لب، متخصص زیبایی شما قبل از شروع فرآیند از بی حس کننده های موضعی بر روی لب های شما استفاده خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا هنگام تزریق فیلر دردی احساس نکرده و احساس ناراحتی نکنید. از جمله این بی حس کننده ها می توان به کرم لیدوکائین، بنزوکائین یا حتی تتراکائین اشاره نمود. برای اثر دهی این بی حس کننده ها نیز حداقل ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز است. پس از آن میتوان تزریق را به صورت بدون درد انجام داد.

در صورتی که به بی حس کننده ها حساسیت دارید، این موضوع را حتما با متخصص زیبایی خود در میان بگذارید. بنابراین در چنین شرایطی پزشک شما از روش های ثانویه برای بی حس کردن لب های شما از جمله تزریق بلوک کننده های پیام عصبی استفاده خواهد کرد.

در ادامه فیلر لب به کمک یک سوزن کوچک به قسمت و یا قسمت هایی از لبهای فرد متقاضی تزریق خواهد شد. میزان فیلر تزریقی در این عملیات حدوداً یک میلی لیتر خواهد بود‌. پس از انجام تزریق ممکن است پزشک از شما بخواهد تا جهت جلوگیری از تورم و کبودی از یک کیسه یخ برای لب هایتان به مدت ۱ تا ۲ ساعت استفاده نمایید‌.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلر درمانی

بعد از تزریق فیلر لب چه اتفاقی می افتد؟

پس از تکمیل تزریق، پزشک از شما میخواهد که تا حدود نیم ساعت در مطب حضور داشته باشید تا در صورت نداشتن هرگونه عوارض جانبی از جمله سردرد، سرگیجه و خونریزی به شما اجازه ترخیص بدهد. پس از آن شما دیگر می توانید به منزل خود رفته و فعالیت های روزانه خود را با شدتی کمتر آغاز کنید.

ممکن است تا ۴۸ ساعت پس از تزریق برخی علائم از جمله سردرد، سرگیجه، کبودی و حساسیت را در موضع تزریق حس کنید. این موارد به مرور تقلیل یافته و از بین خواهند رفت. با این حال اگر این موارد تا یک هفته در شما باقی ماندند، توصیه می شود تا جهت پیشگیری از وخامت اوضاع نزد پزشک متخصص خود بروید تا تدابیر لازم اندیشیده شوند.

بعد از تزریق فیلر لب

 

سخن پایانی

در این مقاله نکاتی که قبل از تزریق فیلر لب باید از آنها اطلاع می داشتیم را معرفی نموده ایم. امیدواریم که مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشند. در صورتی که علاقه مند به مطالعه سایر مقالات در حوزه سلامت و زیبایی و همچنین بهداشت و مراقبت دهان و دندان هستید، مطالعه سایر مقالات موجود در وبلاگ دندانپزشکی تاج اسلامشهر را از دست ندهید.

اگر بخواهیم دندانپزشکی تاج اسلامشهر را به شما معرفی کنیم، می توان گفت که این کلینیک یک مرکز مراقبت دندانی در اسلامشهر بوده که خدمات ارائه شده در آن توسط دندانپزشکان متخصص انجام می گیرد. اگر ساکن اسلامشهر و یا شهرهای نزدیک اطراف همچون پرند، رباط کریم و نسیم شهر هستید، جهت بهره مندی از خدمات تخصصی دندانپزشکی، می توانید با شماره گیری تلفن های زیر، نسبت به رزرو وقت متخصص دندانپزشکی اقدام نمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030