Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
آشنایی با انواع دستگاه های جوانسازی پوست - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

آشنایی با انواع دستگاه های جوانسازی پوست

rf2.jpg

پیری پوست در برخی شرایط ممکن است خیلی سریع تر از پیری خود انسان رخ بدهد. این امر که بر اعتماد به نفس و تصویر ذهنی هر فرد نسبت به خودش تاثیر منفی می گذارد، می تواند درگیری ذهنی فراوانی را برای افراد ایجاد کند. در چنین شرایطی استفاده از روش های جوانسازی پوست توصیه میگردد. جوانسازی پوست را می توان به کمک روش‌های مختلفی انجام داده و باعث کاهش نگرانی های افراد و حفظ طراوت پوست گردید. در بین روش های مختلف و موجود، انواع دستگاه های جوانسازی پوست وجود دارند که نتایج چشمگیر و امیدوار کننده ای را در فرد ایجاد می‌کنند.

به طور کلی میزان تاثیر این روش ها به هیچ وجه با روش های سنتی و خانگی قابل مقایسه نبوده و تاثیر بسیار بیشتری نسبت به آنها در زمانی کمتر می گذارند. انواع مختلفی از دستگاه های جوانسازی پوست به بازار عرضه شده اند که هر کدام با توجه به شرایط پوستی افراد، قابل انتخاب خواهد بود.

البته برای انتخاب و استفاده از بین انواع دستگاه های جوانسازی پوست باید از نظر متخصصین زیبایی در این حوزه کمک بگیریم. معمولا انتخاب روش مناسب برای این کار نیز از طریق نمونه گیری از پوست خواهد بود. در نتیجه به هیچ وجه نباید به صورت خودسرانه اقدام به انتخاب یکی از روش های موجود با استفاده از انواع دستگاه های جوان سازی پوست نماییم.

در این مقاله از سری مقالات آموزشی کلینیک تخصصی تاج اسلامشهر قصد داریم شما را با انواع دستگاه های جوانسازی پوست آشنا بوده و نکات مربوط به هر یک را با شما بیان کنیم. بنابراین اگر قصد آشنایی بیشتر دارید، ادامه محتوا را از دست ندهید.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

انواع دستگاه های جوانسازی پوست

در ادامه طبق قراری که گذاشته بودیم، به معرفی انواع دستگاه های جوانسازی پوست می پردازیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه ژل لب با بوتاکس لب

جوانسازی پوست با دستگاه هایفو

جوانسازی پوست با دستگاه هایفو یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی پوست در جهان است. به کمک این روش که با امواج رادیویی متمرکز و با شدت بالا کار می کند، کلاژن سازی پوست را تحریک نموده و به روشی طبیعی باعث بهبود بافت پوست خواهد شد. این امواج مورد استفاده در دستگاه هایفو شباهت زیادی به امواج مورد استفاده در سونوگرافی دارند. با این تفاوت که طول موج امواج در این دستگاه کوتاه تر بوده و قدرت آنها بیشتر است.

به نظر بسیاری از متخصصین پوست، این روش در بین انواع دستگاه های جوانسازی پوست بهترین انتخاب است. علت در این است که این دستگاه دارای مزیت غیر تهاجمی بودن در کار خود است. یعنی هیچ سوزن و یا وسیله مشابه به بافت فرد وارد نمی شود.

از موارد کاربرد روش هایفو تراپی می توان به رفع چین و چروک پوست، بهبود وضعیت چانه و همچنین رفع افتادگی غبغب اشاره نمود. برای مشاهده اثرات درمانی جوانسازی پوست با دستگاه هایفو، بسته به شرایط افراد مختلف، در حدود یک تا سه جلسه کافی است.

انواع دستگاه های جوانسازی پوست

 

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر CO2

دستگاه لیزر CO2 نوعی دیگر از انواع دستگاه های جوانسازی پوست است که به کمک امواج لیزری برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند. روش کار این دستگاه بدین صورت است که پرتوهای لیزری را به سطح زیر پوست ارسال می کنند. این پرتوها توسط مولکول های آب موجود در سلول های پوست جذب شده و باعث تبخیر آنها می شود. در ادامه سطح زیرین پوست شما گرم تر شده و رشد کلاژن در آن تحریک میشود. بدین ترتیب بهبود ناحیه با تشکیل لایه های پوست جدید با سفتی و صافی بیشتر صورت خواهد گرفت.

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر CO2 می تواند به گونه ای عمل کند که به صورت اختصاصی برای یک قسمت از پوست مورد استفاده قرار بگیرد. بدین ترتیب از درگیر شدن سایر بخش ها پیشگیری می شود. متخصصین زیبایی این روش را بعد از روش هایفو توصیه می کنند.

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر CO2

 

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی یکی دیگر از انواع دستگاه های جوانسازی پوست بوده که از گاز کربن دی اکسید برای جوانسازی پوست استفاده می کند. در بین روش های تهاجمی جوانسازی بافت پوست، این روش به عنوان یکی از ایمن ترین مدل ها شناخته می شود. علت در این است که در طی این چندین سال که از معرفی و استفاده از آن می گذرد، هیچ موردی از عوارض گزارش نگردیده است. برای انجام این کار بایستی گاز کربن دی اکسید به کمک دستگاه کربوکسی وارد سلول های زیرین پوست شود. این گاز می تواند سلول‌های مرده را از بین برده و مکانیزم های تولید مجدد کلاژن برای بافت جایگزین پوستی را تحریک کند. برای مشاهده اثرات درمانی این روش حدود ۷ تا ۱۰ جلسه برحسب نظر پزشک متخصص زیبایی تعیین خواهد شد.

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی

 

جوانسازی پوست با دستگاه اندولیفت

یکی دیگر از روش های تهاجمی جوانسازی صورت، استفاده از اندولیفت است. این روش باعث می شود تا به کمک پرتوهای لیزر، بافت های دارای چین و چروک کشیده شده و این چین و چروک ها ناپدید شوند. انجام این روش درمانی تنها به یک جلسه مراجعه به مطب متخصص زیبایی نیاز داشته و افتادگی پوست را به طور کامل درمان نماید.

انواع دستگاه های جوانسازی پوست

 

جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال

یکی دیگر از روش های تهاجمی در بین انواع دستگاه های جوانسازی پوست، دستگاه rf fractional است. این مدل نیز یکی دیگر از روش های تهاجمی بوده که با امواج رادیویی کار می کنند. قابل توجه است که امواج استفاده شده در این روش ایمن بوده و با نفوذ به لایه پوست، باعث تحریک تولید کلاژن می شوند. کاربرد اصلی این روش در بهبود جای زخم ها و منافذ پوستی است.

بیشتر بخوانید:بوتاکس صورت چه قسمت هایی را می تواند ترمیم کند؟

دستگاه آر اف فرکشنال

 

سخن پایانی

در این مقاله جامع شما را با انواع دستگاه های جوانسازی پوست آشنا کردیم. لازم به ذکر است که انتخاب بین این روش ها بستگی زیادی به وضعیت پوست و انتظارات شما از روش های جوانسازی پوست دارد. با این حال معمولاً روش جوانسازی پوست با دستگاه هایفو به دلیل اینکه غیر تهاجمی بوده و اثرات خود را در کمترین زمان نشان می دهد، برای بیشتر افراد متقاضی قابل استفاده است.

در پایان ضمن امیدواری از مفید بودن مقاله تهیه شده در وبلاگ کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر برای شما، دعوت می کنیم تا به مطالعه سایر مقالات زیبایی پوست و صورت و فیلر و بوتاکس وبلاگ ما بپردازید. در ادامه شما را با کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر و خدماتش آشنا می کنیم.

کلینیک تاج اسلامشهر کلینیک دندانپزشکی بوده که فعالیت های انجام گرفته در این کلینیک توسط دندان پزشکان متخصص صورت گرفته و در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان محترم از کل استان تهران است. در صورتی که تمایل به بهره مندی از خدمات تخصصی دندانپزشکی دارید، جهت بهره مندی از این خدمات می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030