Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
مقایسه ژل لب با بوتاکس لب - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

مقایسه ژل لب با بوتاکس لب

آموزش-تزریق-ژل.jpg

با شنیدن عنوان روش های درمانی تزریقی لب، اولین چیزی که به ذهنتان می آید، چیست؟ پاسخ اکثر افراد به این سوال معمولاً تصاویری از لب های حجیم و بزرگ است که در تبلیغات مختلف دیده اند، در ذهنشان تداعی می کند. باور اکثر افراد درباره تزریق به لب معمولاً این است که در تمامی موارد از فیلر یا ژل لب استفاده میشود‌. با این حال فیلر لب برای تمامی مشکلات مربوط به ظاهر لب قابل استفاده نیست. در برخی موارد پیچیده تر مانند وجود خطوط چروک عمودی بر روی لب ها، نیاز است تا از بوتاکس لب استفاده شود.

با این حال تفاوت فیلر یا ژل لب با بوتاکس لب می‌تواند سوالی باشد که ذهن افراد زیادی را به خود درگیر کرده باشد. در این مقاله از سری مقالات آموزشی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر، قصد داریم به پاسخ این سوال پرداخته و شما را با تفاوت بوتاکس و ژل لب آشنا نماییم‌. در این صورت اگر شما هم قصد کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه پرطرفدار زیبایی دارید، توضیحات یکی از برترین متخصصان زیبایی اسلامشهر را در این مورد را مطالعه نمایید.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

مقایسه ژل لب با بوتاکس لب

 

آشنایی با بوتاکس لب

ابتدا بیایید به بررسی ماهیت بوتاکس و ژل لب بپردازیم. بوتاکس یک ماده تزریقی است که می‌تواند برای برطرف کردن خطوط پویا بر روی لب و صورت استفاده شود. این خطوط معمولاً در اطراف چشم ها، پیشانی، اطراف دهان و بر روی لب فوقانی و تحتانی تشکیل می شوند. علت اصلی به وجود آمدن چنین چین و چروک هایی انقباضات بیش از اندازه عضلات است.

بیشتر بخوانید: آیا فیلرها بهتر از بوتاکس هستند؟

با تزریق بوتاکس لب که نوعی نورومدولاتور و یا کند کننده تحریکات عصبی است، انقباضات عضلانی آن ناحیه خنثی گردیده و تا چندین ماه چین و چروک های آن لایه از بین می رود. نتایج بوتاکس لب به گونه ای نیستند که در کوتاه ترین زمان و به طور چشمگیر بروز بدهند. با این حال اگر به دنبال تغییرات ظریف بر روی لب های خود هستید، این روش درمان زیبایی توصیه می شود.

بوتاکس لب می تواند باعث محو شدن لب بالایی شما هنگام لبخند زدن و همچنین پیشگیری از ظاهر شدن بیش از حد دندان ها هنگام لبخند شود. در کنار آن، به دلیل اینکه برای رسیدن به این هدف درمانی، چندین واحد کوچک از بوتاکس نیاز است، باعث گردیده تا این روش درمانی، یک روش مقرون به صرفه به حساب بیاید.

بوتاکس لب

 

آشنایی با فیلر یا ژل لب

فیلر و یا ژل لب یک روش زیبایی پرکاربرد دیگری است که کار اصلی آن، رفع چین و چروک های ثابت ناحیه لب است. با گذشت سن، به دلیل از دست دادن بافت طبیعی زیر پوست، همچون کلاژن و الاستین و چربی، حجم بافت لب ها کاهش می یابد. لب های افراد نازک و شل شده و همچنین ممکن است خطوطی بر روی آنها تشکیل شود. به کمک فیلر یا ژل لب این مشکلات به کمک حجم دهی به بافت زیر پوست، برطرف می‌شوند.

با استفاده از فیلر یا ژل لب شما می توانید به طیف وسیعی از اهداف آرایشی صورت، از طریق حجم دهی لب هایتان کمک کنید. حجیم تر و پرتر شدن لب های شما می تواند موارد تیرگی و عدم تقارن لب ها را نیز جبران نماید. یک ویژگی مناسبی که فیلر و یا ژل لب دارد این است که قابل تنظیم بوده و می توانید به کمک آن به فرم دلخواه لب هایتان برسید.

نکته مثبت دیگر که درباره ژل لب وجود دارد این است که نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده بوده و زمانی که سرعت و آنی بودن نتایج مدنظر است، بهترین انتخاب به حساب می آید.

فیلر یا ژل لب

 

تفاوت های کلیدی بین بوتاکس و ژل لب

با وجود اینکه بوتاکس و ژل لب هر دو می‌توانند در رفع چین و چروک ها و حجم دهندگی به لب های شما موثر باشند، اما تفاوت‌هایی نیز دارند. عمده این تفاوت‌ها در نتایج هر کدام از این دو مدل است. به کمک بوتاکس لب، لب های شما پرتر به نظر خواهند رسید. بدون اینکه افزایش حجم شدیدی را تجربه کرده باشید. بیشتر مواقع از بوتاکس برای شرایطی که نیاز به تغییرات ظریف تر و یا در حجم کمتر وجود دارد، استفاده می شود. در حالی که فیلر یا ژل لب در کنار پرتر کردن لب های شما، به طرز چشمگیری حجم لب های شما را نیز می افزاید.

از نظر مدت زمان عملکرد و نشان دادن اثرات درمانی نیز تفاوت هایی بین بوتاکس و ژل لب وجود دارد. مدت زمان لازم برای مشاهده اثرات درمانی بوتاکس، بیشتر از فیلر یا ژل لب است. همچنین طول عمر اثرات زیبایی آن کمتر از فیلر است. به گونه ای که در مدت زمان ۳ تا ۶ ماه اثرات درمانی بوتاکس لب کاهش خواهد یافت. در طرف مقابل اثرات درمانی فیلر لب می تواند بین ۶ ماه تا یک سال باشد. البته این را در نظر بگیرید که هزینه تزریق فیلر یا ژل لب بیشتر از بوتاکس لب خواهد بود.

از نظر حجم ماده مورد استفاده نیز تفاوتی بین بوتاکس و ژل لب وجود دارد. برای مشاهده اثرات درمانی بوتاکس، تنها تزریق چند واحد اندک کافی است. با این حال در طرف مقابل برای مشاهده اثرات درمانی فیلر یا ژل لب حجم بیشتری از این ماده مورد نیاز بوده و همچنین می تواند درد آورتر از تزریق بوتاکس باشد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با نحوه تزریق ژل لب طبیعی

فیلر لب

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تفاوت بوتاکس و فیلر یا ژل لب پرداختیم. با هم متوجه شدیم که هر کدام از این دو روش زیبایی لب، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در نهایت عامل تعیین کننده برای انتخاب بین این دو، وضعیت و انتظارات شما از لب هایتان است. بنابراین در پایان این مقاله آموزشی از مجله سلامتی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر، توصیه می کنیم تا همواره برای انجام مراقبت های زیبایی لب هایتان از خدمات مراکز معتبر بهره ببرید. در ادامه شما را به مطالعه معرفی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر و خدمات آن دعوت می کنیم.

کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر، یکی از برترین کلینیک های تخصصی دندانپزشکی در سطح استان تهران بوده که خدمات مراقبت دندانی را در سطح تخصصی ارائه می دهد. تمامی مراقبت های انجام شده در این کلینیک توسط متخصصین با تجربه و با سابقه بالا انجام گرفته می شود. اگر ساکن شهرهایی همچون اسلامشهر، رباط کریم، نسیم شهر و پرند هستید، همانند همشهریان خود می‌توانید برای بهره مندی از خدمات تخصصی دندانپزشکی، از طریق شماره های زیر جهت رزرو جلسه ویزیت متخصص تماس حاصل فرمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030