Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
آنچه باید درباره فیلر بینی بدانید - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

آنچه باید درباره فیلر بینی بدانید

nose-filler.jpg

تزریق فیلر بینی یک روش جایگزین برای افرادی است که قصد تغییر فرم بینی خود را دارند. همانطور که میدانید اصلاح فرم بینی یکی از روش های پرطرفدار جراحی پلاستیک است. امروزه افراد زیادی از این روش جراحی که به اصطلاح به آن رینوپلاستی می گویند، استفاده می کنند. با این حال برخی افراد نیز تمایل به انجام عمل جراحی و رفتن به زیر تیغ جراحی ندارند‌. رینوپلاستی غیر جراحی به کمک فیلر بینی راهکاری است موثر برای این افراد است که می توانند به کمک آن به نتایج مطلوب خود برسند.

تزریق فیلر بینی ساده تر و آسان تر از انجام عمل جراحی رینوپلاستی است. به گونه ای که شما میتوانید تنها در یک جلسه ویزیت پزشک متخصص زیبایی، از وی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. با این حال، قبل از اینکه اقدام به انجام رینوپلاستی بدون جراحی نمایید، نکاتی وجود دارند که بهتر است با آنها آشنایی پیدا کرده، تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

در این مقاله از سری مقالات آموزشی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر، قصد داریم شما را با نکات مهمی که باید قبل از آن تزریق فیلر بینی بدانید، آشنا نماییم. در این صورت اگر قصد آشنایی بیشتر با این موضوع دارید، تنها لازم است تا به مطالعه ادامه این مطلب بپردازید.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

فیلر بینی

 

رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

همانطور که در قسمت مقدمه نیز اشاره کردیم، رینوپلاستی غیر جراحی یک عمل زیبایی است که با تزریق فیلر های پوستی در ناحیه بینی انجام می شوند. این کار باعث بهبود فرم بینی افراد خواهد شد. فیلر بینی مورد استفاده برای انجام این کار از جنس هیالورونیک اسید بوده که با تزریق بر زیر پوست، به صورت طبیعی با افزایش حجم میشود. زمانی که تزریق فیلر بینی توسط یک متخصص با تجربه و حرفه‌ای انجام بگیرد، نتایج شگفت انگیزی را برای شما تا چندین ماه به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

آیا رینوپلاستی غیر جراحی به همان اندازه مدل جراحی موثر است؟

تزریق فیلر بینی در مقایسه با جراحی رینوپلاستی سنتی محدودیت‌هایی را دارا است. یکی از این محدودیت ها این است که شما نمی توانید به کمک تزریق فیلر پوستی، بینی خود را کوچک کنید. در کنار آن نتایج بر خلاف عمل جراحی به صورت موقتی بوده و معمولاً بسته به میزان مراقبت انجام شده تا ۶ ماه دوام می آورد.

رینوپلاستی

 

با این حال انجام تزریق فیلربینی برای افرادی که محدودیت در عمل جراحی دارند، بهترین گزینه خواهد بود. همچنین این کار برای شما گزینه مناسبی خواهد بود، اگر:

  • تمایل دارید تا به بینی خود حجم بدهید.
  • بینی کج را صاف کنید.
  • برآمدگی های روی بینی را پنهان نمایید.
  • نوک بینی خود را برجسته تر کنید.

به طور کلی تزریق فیلر بینی یک روش بسیار ایده آل برای ایجاد تغییرات در حد جزئی و محدود به حساب می آید. با این حال اگر نیازمند به تغییرات چشمگیر و طولانی‌مدت هستید، انجام جراحی رینوپلاستی به جای تزریق فیلر به شما توصیه می شود.

فرآیند تزریق فیلر بینی چگونه است؟

متخصص زیبایی با شما ملاقات خواهد کرد تا در مورد اهداف زیبایی شما صحبت کند. در ادامه با بررسی نیاز های شما، گزینه های موجود را با شما بررسی خواهد کرد.

در طی تزریق فیلر بینی، پزشک متخصص ممکن است از یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن پوست شما استفاده کند. سپس در مرحله بعد، آن ها فیلر پوستی را به نواحی خاصی روی بینی شما تزریق می کنند تا به نتایج دلخواه برسند. در برخی موارد، متخصص زیبایی شما ممکن است به جای آن از تزریق بوتاکس استفاده کند. ممکن است در طول این فرآیند کمی احساس فشار یا نیشگون گرفتن کنید. کل این روش معمولاً 45 دقیقه یا کمتر طول می کشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلر درمانی

بعد از تزریق فیلر بینی چه اتفاقی می افتد؟

بعد از تزریق فیلر بینی نیازی به استراحت نبوده و می توانید فعالیت های عادی خود را شروع کنید. متخصص زیبایی دستورالعمل های خاصی را برای مدیریت هر گونه عوارض جانبی به شما ارائه می دهد.

تزریق

 

لازم است بدانید که هر روشی با خطراتی همراه است. اما از آنجایی که بینی شما عروقی است (پر از رگ های خونی) و نزدیک به چشم است، رینوپلاستی غیر جراحی نسبت به سایر روش های تزریق فیلر پوستی با پیچیدگی های بیشتری همراه است. تزریق فیلربینی باید توسط یک متخصص مجاز مانند جراح پلاستیک انجام شود تا از عوارض احتمالی جلوگیری شود.

به دنبال تزریق فیلر بینی، اکثر افراد عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی و حساسیت در ناحیه درمان را تجربه می کنند. این علائم معمولا پس از یک یا دو روز اتمام می یابند. عوارض جانبی اضافی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تورم
  • کبودی
  • حالت تهوع
  • حرکت ماده فیلر به قسمت های دیگر پوست

آیا تزریق فیلر بینی ارزشش را دارد؟

انتخاب این روش بستگی به اهداف زیبایی شما دارد. اگر خواهان تغییر ظریف در ظاهر خود هستید و نیازی به بهبود عملکرد بینی خود ندارید ممکن است تزریق فیلر بینی برای شما مناسب باشد. در بیشتر موارد، عمل بینی بدون جراحی حدود شش ماه طول می کشد. بسته به نوع فیلر پوستی مورد استفاده، نتایج ممکن است کمی طولانی تر بماند.

با این حال، اگر می خواهید بینی خود را کوچکتر کنید یا اگر می خواهید تغییرات عمده ای در ساختار بینی خود ایجاد کنید ممکن است برای جراحی بینی سنتی مناسب تر باشید.

تزریق فیلر بینی

 

سخن پایانی

در پایان امیدواریم این مقاله از مجله سلامتی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلام‌شهر برای شما مفید و موثر گردیده باشد. در صورتی که به این دست مقالات علاقه مندید، پیشنهاد میکنیم که سایر مقالات مجله ما را از دست ندهید.

کلینیک دندانپزشکی تاج اسلام‌شهر، از برترین کلینیک‌های تخصصی در استان تهران بوده که تمامی خدمات دندانی خود را در سطح تخصصی ارائه می دهد. اگر ساکن اسلام‌شهر، نسیم‌شهر، پرند و رباط‌کریم هستید با شماره گیری تلفن های زیر می توانید نسبت به بهره مندی از خدمات تخصصی دندانپزشکی اقدام نمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030