Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
آشنایی با نحوه تزریق ژل لب طبیعی - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

آشنایی با نحوه تزریق ژل لب طبیعی

تزریق-ژل-لب.jpg

همانطور که می دانید وضعیت ظاهری لب در زیبایی صورت تاثیر به سزایی میگذارد. بسیاری از افراد خصوصاً خانم ها اهمیت فراوانی به شادابی فرم لب هایشان می دهند. با این حال، با بالا رفتن سن افراد، بافت طبیعی لب تحلیل رفته و به مرور زمان، حالتی کم حجم و خوابیده به خود می گیرد. برای بازگرداندن فرم لب به حالت طبیعی روش های مختلفی وجود داشته و قابل امتحان کردن هستند. در بین آن ها می توان به تزریق فیلر یا ژل لب طبیعی اشاره نمود.

فیلر یا ژل لب یکی از روش های رایج برای بازگرداندن لب های شما به فرم طبیعی خودشان است. برای استفاده از این روش تزریقی، مستلزم آگاهی یافتن از نکاتی است که می خواهیم در ادامه این مقاله آموزشی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر به معرفی آن بپردازیم.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

ژل لب طبیعی

 

ژل لب طبیعی چیست؟

ژل لب یا فیلر، یک ماده تزریقی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک روش طبیعی و ایمن برای بازیابی حجم از دست رفته لب های خودشان هستند. به کمک تزریق ژل لب شما میتوانید به آن ظاهر دلخواهی که از لب های خود انتظار دارید، برسید. فیلر یا ژل لب را میتوان از مواد مختلفی تهیه نمود. برخی از آنها طبیعی و برخی دیگر از مواد مصنوعی تهیه و تولید می شوند. در این بین، مدل های طبیعی از اقبال بیشتری برخوردار بوده و توسط متخصصین زیبایی توصیه میشوند.

کاربرد فیلر یا ژل تنها به حجم دهندگی لب خلاصه نمی شود. از این ماده میتوان برای قسمت های مختلفی از صورت که دچار کاهش حجم و چین چروک شده اند، استفاده نمود.

اگر بخواهیم درباره نحوه عملکرد فیلر یا ژل لب توضیح بدهیم، بایستی بگوییم که با تزریق این ماده در بافت زیرین پوست، باعث می شود که بافت های زیرین حجم از دست رفته خود را بازیابی نموده و به فرم طبیعی خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: ژل لب عروسکی و نحوه تزریق آن

بهترین ژل لب طبیعی از چه ماده ای ساخته می شود؟

از جمله موادی که در تولید ژل لب یا فیلر ها از آن استفاده می شود، می‌توان به هیالورونیک اسید اشاره نمود. این ماده، نوعی اسید ضعیف است که به طور طبیعی در بافت های زنده بدن وجود داشته و کاربرد حجم دهندگی را دارد. حال به دلیل اینکه این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد، با تزریق مجدد آن واکنش های شدید ایمنی در بدن رخ نمی دهد. این امر سبب می‌شود تا بتوان از آن برای اهداف درمانی استفاده نمود.

میزان واکنش ایمنی بدن به هیالورونیک اسید تزریقی از طریق ژل لب طبیعی بسیار کم بوده و ممکن است تنها پس از مدت چندین ماه رخ داده و باعث تجزیه این ژل شود.

تزریق ژل لب

 

نحوه تزریق ژل لب طبیعی چگونه است؟

برای تزریق ژل لب طبیعی، متخصص زیبایی ماده را به کمک سرنگ هایی به زیر پوست افراد تزریق خواهد کرد. اندازه و میزان مورد نیاز ژل لب برای تزریق بستگی به حجم کاری است که بر روی لب شما انجام گرفته می شود.

برای تزریق ژل لب نیاز به انجام پروسه درمانی پیچیده ای نیست و فقط با انجام یک بی حسی اولیه صورت می گیرد. این بی حسی بر حسب شدت و میزان آستانه تحمل درد افراد می‌تواند به صورت موضعی و یا تزریق باشد. با این حال در اکثر مواقع بی حسی ها به کمک ژل های موضعی بی حس کننده انجام می گیرد.

پس از کمی منتظر ماندن برای عمل نمودن کرم های بی حس کننده، متخصص زیبایی، فیلرهای هیالورونیک اسید را به پوست فرد متقاضی تزریق خواهد کرد. در برخی شرایط ممکن است پزشک پس از انجام تزریق جهت جلوگیری از خونریزی و حرکت مواد تزریق شده در زیر پوست از یک کیسه یخ استفاده نماید. اغلب استفاده از این کیسه یخ به مدت نیم ساعت تا یک ساعت از هرگونه خونریزی در موضع جلوگیری خواهد کرد.

ماندگاری ژل لب طبیعی چقدر است؟

فیلر و یا ژل لب طبیعی به عنوان روشی ایمن برای بهبود ظاهر لب های فرد، یک روش دائمی به شمار نمی آید. همانند بوتاکس، فردی که بر صورت خود فیلر تزریق کرده است، پس از صرف زمان حدود شش ماهه نیاز به تزریق مجدد دارد. علت در این است که بعد از این زمان، اثرات درمانی تزریق قبلی ممکن است به طور کامل محو شده باشد. تعیین زمان نیاز مجدد به تزریق فیلر یا ژل لب بستگی به میزان مراقبتی دارد که شما برای لب های خود انجام میدهید. اگر برنامه های مراقبتی پس از تزریق را به طور کامل و با دقت انجام دهید، می توان تا حدود ۹ ماه نیز از اثرات درمانی یکبار تزریق بهره برد.

بیشتر بخوانید: اصلاح فرم لب به کمک فیلر لب در اسلامشهر

بعد از تزریق چه مراقبت هایی را باید انجام دهیم؟

در قسمت قبلی درباره مراقبت های پس از تزریق ثبت کردیم، احتمالاً کنجکاو شده اید که این مراقبت ها چه می توانند باشند. پس از تکمیل تزریق ژل لب طبیعی، پزشک متخصص زیبایی به شما نکات و راهکار های مراقبت از لب های خودتان را خواهد داد. شما میتوانید با رعایت این نکات، طول عمر رو اثرات درمانی تزریق فیلر و ژل لب را افزایش دهید. مصرف مایعات، میوه و سبزی فراوان، عدم استعمال دخانیات و الکل از عواملی هستند که میتوانند قرص افزایش طول عمر اثرات ژل درمانی لب شوند.

تزریق ژل لب

 

سخن پایانی

در پایان اگر پس از تکمیل یک دوره تزریق ژل لب طبیعی، برخی عوارض پوستی مانند تورم، قرمزی و التهاب در پوست شما رخ می دهد، بایستی بدانید که این موارد طبیعی هستند. عوارض باید تا کمتر از یک هفته محو شوند. در غیر این صورت اگر عوارض تزریق تا بیش از یک هفته باقی بماند، توصیه می شود تا در اسرع وقت متخصص زیبایی خود مراجعه نموده و اقدامات لازم را پیگیری نمایید.

در پایان ضمن امیدواری از مفید بودن مقاله ارائه شده برای شما توسط بخش وبلاگ وب سایت کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر می خواهیم شما را با خدمات این کلینیک آشنا نماییم. کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر یک کلینیک تخصصی در حوزه مراقبت های دندانی است که با مدیریت دکتر هاشم زهی تمامی خدمات دندانی خود را در هر سطح تخصصی ارائه می دهد. همه روزه مراجعه کنندگانی از اسلامشهر و شهرهای اطراف از جمله نسیم شهر، پرند و رباط کریم برای بهره مندی از خدمات تخصصی دندانی کلینیک تاج اسلامشهر مراجعه می کنند.

در صورتی که قصد دارید تا مراقبت های دندانپزشکی دندان هایتان توسط برترین متخصصان این حوزه صورت بگیرد، می توانید با شماره گیری تلفن های زیر نسبت به رزرو جلسه ویزیت متخصص دندانپزشکی اقدام نمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030