Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
ژل لب عروسکی و نحوه تزریق آن - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

ژل لب عروسکی و نحوه تزریق آن

5.jpg

تزریق فیلر و یا ژل لب عروسکی امروزه طرفداران بسیار زیادی را در کل جهان پیدا کرده است. به گونه ای که می توان آن را به عنوان یکی از پرکاربردترین روش های زیبایی در بین بانوان شناخت. وقتی از ژل یا فیلر صحبت می کنیم، یکی از قسمت هایی که از این تکنیک زیبایی بهره می برند، لب ها هستند. هیچ خانمی تمایل ندارد که دارای لب های کم حجم، تیره و یا چروکیده باشد. با این حال با گذشت سن و برخی شرایط زندگی ممکن است مواجهه با چنین وضعیتی اجتناب ناپذیر باشد. در این زمان استفاده از روش های مختلف برای بازگرداندن حجم طبیعی لب ها توجیه پذیر می شود. ژل لب در بین روش های موجود، اثرات درمانی بهتری داشته و از طرفداران بیشتری برخوردار است.

با این حال گاهی اوقات، برخی از افراد مانند خانم های جوان با وجود سالم بودن لب هایشان، از فیلر و ژل برای ایجاد فرم های دلخواه استفاده می کنند. از جمله این کاربری ها می توان به تزریق ژل لب عروسکی اشاره نمود. ژل لب عروسکی امروزه طرفداران بسیار زیادی را در بین خانم های جوان پیدا کرده است. با تزریق این ژل ها، خانم ها در جهت جذاب تر شدن صورتشان اقدام می کنند.

در این مقاله از سری مقالات آموزشی کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر می‌خواهیم، توجه مخاطبان عزیزمان را با تزریق ژل لب عروسکی و نکات مربوط به آن آشنا نماییم. به سبک و سیاق گذشته در این مقاله نیز پاسخ پرسش های مخاطبانمان را از یکی از برترین متخصصان زیبایی اسلامشهر می شنویم. آدرس و شماره تماس مرکز به شرح زیر است. اگر شما هم کنجکاو به فهمیدن پاسخ به این سوالات هستید، پیشنهاد می کنیم تا مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

تزریق ژل لب عروسکی

 

ژل لب عروسکی برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر و یا ژل لب که یک روش مناسب و مطمئن برای رسیدن به فرم زیبای لب و صورت است، طرفداران بسیار زیادی را در بین خانم ها دارد. با این حال وقتی صحبت از ژل لب عروسکی میشود، مخاطبان اصلی این روش خانم های جوان هستند که به جذابیت حداکثری در صورت و چهره خود فکر می کنند. از نظر روش و شیوه تزریق، بین مدل عروسکی با سایر شیوه های تزریق ژل لب تفاوتی وجود ندارد. با این حال مدلی که به کمک آن تزریق انجام میشود، کمی متفاوت خواهد بود.

نکته دیگری که وجود دارد این است که برای تزریق ژل لب عروسکی، حتماً نباید یک مشکل در ناحیه لب هایمان داشته باشیم. ممکن است لب های یک فرد ظاهری کاملاً خوش فرم و مرتب داشته باشد، با این حال تمایل داشته باشد تا فرم برجسته تری را به لب هایش ببخشد. برای این کار با تزریق فیلرها میتوان قسمت های خارجی لب بالایی و پایینی را به سمت بیرون برجسته تر نموده و فرم کلی لب را به حالت عروسکی مانند تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: نکاتی که قبل از تزریق فیلر لب باید از آنها اطلاع داشته باشید

فرم لب عروسکی

 

تزریق ژل لب عروسکی چگونه انجام می شود؟

از نظر روش تزریق ژل لب عروسکی می توان گفت که تفاوت خاصی در اصول کلی تزریق ژل یا فیلر به لب ها وجود ندارد. محل هایی که قرار است تزریق ژل لب در آن ها صورت بگیرد، می تواند متفاوت باشد. متخصص زیبایی شما برای انجام این کار، طبق روال همیشگی از ژل یا محلول های بی حس کننده موضعی استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب، موضع مربوطه پس از حدود نیم ساعت به طور کامل بی حس خواهد شد. با این کار میزان درد تزریق به کمک سوزن در ناحیه لب که یکی از حساس ترین قسمت ها در صورت افراد است، کاهش خواهد یافت. با گذشت حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه از مصرف بی حس کننده ها، متخصص زیبایی تزریق ژل لب عروسکی را انجام خواهد داد.

میزان فیلر لب تزریق شده بستگی به وضعیت فعلی لب های شما و میزان تغییراتی که شما مد نظر دارید، خواهد داشت. این ژل ها معمولاً در یک سرنگ آماده توسط متخصصان از مراکز معتبر خریداری شده و برای مراجعه کنندگان استفاده می شود.

بهترین مدل ژل یا فیلر برای مدل عروسکی کدام است؟

فیلر و یا ژل لب را می توان از مواد مختلفی تهیه و تولید نمود. برخی از این مواد طبیعی و برخی دیگر مصنوعی بوده و در آزمایشگاه های صنعتی تولید می شوند. برای انجام تزریق ژل لب عروسکی، به دلیل حساس بودن لب ها معمولا توصیه می شود که از ژل های طبیعی استفاده شود. رایج ترین مدلی که برای انجام این کار توصیه میشود، مدل های تهیه شده از هیالورونیک اسید است. این ماده به صورت طبیعی در بافت بدن وجود دارند. به همین دلیل تزریق دوباره این ماده با واکنش کمتری از سوی بدن مواجه بوده و عوارض کمتری نیز دارد.

ژل لب عروسکی طبیعی

 

مدیریت دوره پس از تزریق ژل لب عروسکی

پس از اینکه متخصص زیبایی شما تزریق ژل لب عروسکی را برای شما به اتمام رساند، جهت افزایش طول عمر اثرات درمانی، لازم است تا اقداماتی را انجام دهید. مصرف مایعات، میوه و سبزی فراوان در کنار محدودیت در مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و نیز خودداری از انجام ورزش های سنگین از جمله راهکارهای مناسبی است که توسط متخصص زیبایی به شما توصیه خواهد شد. با انجام این راهکارها در حفظ اثرات مثبت درمان زیبایی تا مدت زمان بیشتری کوشا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلر درمانی

سخن پایانی

در پایان ضمن امیدواری از مفید بودن مقاله تهیه شده توسط بخش تحریریه کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر، شما را به مطالعه معرفی این کلینیک در ادامه این مطلب دعوت می کنیم. کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر، یک مرکز تخصصی دندانپزشکی بود که خدمات خود را تنها در سطح تخصصی و توسط متخصصین دندانپزشکی ارائه می دهد. این کلینیک به دلیل بهره مندی از کادر درمانی تماماً متخصص به عنوان قطب درمانی در بین اسلامشهر و شهرهای اطراف همچون نسیم شهر، پرند و رباط کریم تبدیل شده است. در صورتی که ساکن یکی از این شهرها بوده و نیاز به بهره مندی از خدمات دندانی دارید، می توانید با تماس با شماره های زیر جهت رزرو وقت مشاوره متخصص دندانپزشکی اقدام نمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030