Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
اصلاح فرم لب به کمک فیلر لب در اسلامشهر - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

اصلاح فرم لب به کمک فیلر لب در اسلامشهر

best-brand-for-lep-filler.jpg

فرم لب یکی از عوامل مهم در زیبایی صورت است. البته که تمامی اجزای صورت بر زیبایی کلی چهره تاثیر بسزایی دارند اما برخی افراد با داشتن لبهای برجسته و خوش فرم نگاه ها را به خود جذب می کنند‌. این امر باعث شده تا تمایل افراد برای داشتن لب های خوش فرم به کمک روش های مختلف افزایش یابد. امروزه اصلاح فرم لب و فرم دهی آن می‌تواند به روش های مختلفی صورت بگیرد. از جمله این روش ها می توان به اصلاح فرم لب با فیلر اشاره نمود که محبوب‌ترین و بهترین روش برای این کار است. در کنار آن اصلاح حجم لب، تقارن دادن به لب و همچنین فرم دهی لب به کمک تکنیک تزریق ژل به افراد در داشتن لب‌های خوش فرم کمک می کنند.

این مطلب جهت ارتقای آگاهی شما درباره اصلاح فرم لب به کمک فیلر یا ژل توسط کلینیک دندانپزشکی تاج تهیه گردیده است. کلینیک تخصصی دندانپزشکی تاج با مدیریت دکتر هاشم زهی ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی است. این کلینیک با بهره مندی از کادر متخصص دندانپزشکی در تمامی حوزه‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز اسلام‌شهر و همچنین شهرهای مجاور همچون نسیم‌شهر، رباط‌کریم و پرند است. آدرس و نشانی مرکز جهت راحتی شما عزیزان قرار داده شده است.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

فیلر لب

 

ماده فیلر یا ژل چیست؟

ژل یا فیلر ماده ای است که نقش پرکنندگی و حجم دهندگی به پوست را ایفا می کند. تزریق فیلر لب با هدف اصلاح فرم لب و صورت و همچنین کاهش علائم پیری صورت و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. اسید هیالورونیک ماده طبیعی است که فیلر را از آن می سازند. این اسید به طور طبیعی در برخی از بافت های بدن مانند پوست وجود دارد. نقش اصلی آن در بدن، آبرسانی و محافظت از پوست و همچنین انتقال مواد مغذی به سلول های پوستی است. از فیلر برای اصلاح فرورفتگی های پوستی همانند فرورفتگی های وجود به وجود آمده به دلیل زخم های عمیق و گودی زیر چشم استفاده می شود. همچنین میتوان از آن برای اصلاح فرم اجزای صورت مانند لب و گونه و همچنین از بین بردن چین و چروک های پوستی استفاده نمود.

فیلر یا ژل چگونه بر روی لب ها تزریق می شود؟

همانطور که میدانید برای اصلاح فرم لب می توان از ژل یا فیلر لب استفاده نمود. این کار بایستی توسط پزشکان متخصص زیبایی استفاده نمود. در یک جلسه ویزیت، پزشک متخصص جهت تزریق ژل یا فیلر لب معاینه های فیزیکی و اولیه را انجام میدهد. همچنین می‌توان تزریق را با هماهنگی فرد متقاضی معین نمود. در جلسه بعدی کار تزریق فیلر به ترتیب زیر انجام می شود. در ابتدا از بی حسی های موضعی استفاده می شود. سپس به کمک سوزن های بسیار باریک فیلر در محل تزریق می گردد. در ادامه بایستی جهت تثبیت فیلر در محل تزریق و همچنین برای جلوگیری از تورم ناحیه از کمپرس یخ استفاده می‌شود. نتیجه عمل به شکل اولیه لب بستگی دارد اما تکنیک و میزان حجم فیلر تزریقی نیز اهمیت بسیاری دارد.

عوارض و فواید اصلاح فرم لب به کمک فیلر

تزریق ژل یا فیلر لب همانند سایر تکنیک ها مانند تزریق بوتاکس دارای فواید و مضراتی است. در صورتی که عمل تزریق فیلر توسط پزشک متخصص در یک مرکز معتبر و با مواد اولیه مرغوب صورت بگیرد میزان عوارض آن به کمترین حد ممکن می رسد. در صورتی که شرایط بالا وجود نداشته باشد، ممکن است موضع تزریق فیلر دچار تورم، کبودی و قرمزی بشود. البته این میزان از عوارض می‌تواند طبیعی باشند و پس از چند روز از بین بروند.

از جمله فواید تزریق فیلر یا ژل می توان به بی خطر بودن، تورم اندک پوستی و عدم ایجاد حساسیت بر روی پوست اشاره نمود. مدیریت این فواید و عوارض به کیفیت فیلر لب و میزان تخصص پزشک باز می گردد.

چه کسانی مجاز به استفاده از فیلر لب نیستند؟

هنگامی که جهت مشاوره تزریق فیلر لب به پزشک متخصص مراجعه کنید، وی را از بیماری های زمینه ای و داروهایی که مصرف می کنید، مطلع سازید. توصیه می‌شود تا افراد زیر از این تکنیک زیبایی استفاده نکنند.

  • افراد دارای دوره سابقه بیماری‌های قلبی، تنفسی، روماتیسم و انواع آلرژی
  • افراد مبتلا به دیابت نوع یک که از انسولین استفاده می کنند
  • افراد دارای سابقه سکته قلبی و مغزی
  • مصرف کنندگان داروهای ضد انعقادی مانند آسپرین و وارفارین
  • خانم‌هایی که باردار و خانم های شیرده

تزریق فیلر لب

 

مراقبت‌های قبل و بعد از جلسه اول تزریق فیلر لب

قبل از انجام عمل تزریق فیلر لب دستورات مراقبتی ویژه را از پزشک خود دریافت کنید.

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر

  • حداقل در روز انجام عمل تزریق فیلر، از مصرف داروهای ضد انعقادی (رقیق کننده خون) و ضد التهابی مانند آسپرین، وارفارین، هپارین، ژلوفن، ایبوپروفن و روغن ماهی اجتناب نمایید.
  • در صورت داشتن سابقه حساسیت های پوستی مانند تبخال، با پزشک خود در میان بگذارید تا اقدامات لازم انجام گیرد.
  • در صورت مصرف نوشیدنی های الکلی، از مصرف آن از ۲۴ ساعت قبل از عمل خودداری نمایید.

فیلر لب

 

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل

  • استفاده از کمپرس یخ در جهت پیشگیری و یا درمان تورم ناحیه تزریقی
  • اجتناب از لمس و ماساژ محل تزریق تا یک هفته
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی مانند رژ لب
  • اجتناب از استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکلی تا حداقل یک هفته
  • خودداری از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش های طولانی مدت

در پایان امیدواریم این مطلب در ارتقای آگاهی شما موثر بوده باشد. در صورت نیاز به انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی دراستان تهران می توانید روی خدمات در حال ارائه در کلینیک دندانپزشکی تاج اسلام شهر حساب ویژه ای باز کنید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030