Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
بوتاکس صورت چه قسمت هایی را می تواند ترمیم کند؟ - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

بوتاکس صورت چه قسمت هایی را می تواند ترمیم کند؟

5566.jpg

به احتمال زیاد شما هم قبلاً شنیده اید که بوتاکس صورت می‌تواند خطوط پیشانی و دور چشم را برطرف کند. با این حال آیا میدانید که بوتاکس می تواند تقریباً ۲۰ مکان دیگر را نیز در روی پوست صورت شما درمان می کند؟ اگر می خواهید بدانید که چه قسمت های دیگری در پوست شما می توانند توسط بوتاکس صورت ترمیم شوند، ادامه این مقاله جامع را از دست ندهید.

کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر یکی از برترین مراکز ارتودنسی کودکان و نوجوانان در سطح استان تهران است. این کلینیک با بهره مندی از کادر با تجربه و متخصص از تمامی گرایش های تخصصی، بهترین خدمات را در این حوزه ارائه می‌دهند. آدرس و شماره تماس مرکز به شرح زیر است.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

بوتاکس صورت

 

چه نواحی از صورت توسط بوتاکس صورت قابل درمان است؟

قسمت های مختلفی در صورت شما وجود دارند که میتوان آنها را با بوتاکس صورت ترمیم نمود. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ناحیه فوقانی صورت

  • خطوط پیشانی
  • خطوط اخم، در بین ابروها
  • قسمت فوقانی بینی
  • زیر چشم و چین و چروک های اطراف چشم

ناحیه میانی صورت

  • خطوط لبخند
  • افتادگی بینی
  • خطوط سیگاری ها
  • اطراف لب

ناحیه تحتانی صورت

  • گوشه های دهان
  • خطوط چانه
  • خط فک و گردن
  • زاویه فک، در ناحیه عضله ماستر‌

در ادامه می خواهیم به بررسی بوتاکس صورت در این نواحی بپردازیم.

بوتاکس صورت

 

بوتاکس صورت برای نواحی فوقانی

از بوتاکس میتوان برای نواحی فوقانی صورت استفاده نمود. از جمله موارد کاربرد بوتاکس صورت در این نواحی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خطوط اخم / خطوط گلابلا (بین ابرو)

یکی از موارد استفاده بوتاکس صورت برطرف کردن خطوط اخم یا ‏گابلا است. این خطوط معمولاً در بین ابروها ظاهر شده و ظاهر فرد را به صورت اخمو نشان می دهد. بوتاکس می تواند این مشکل را برطرف نموده و صورت شما را بسیار جوان و شاداب تر نشان دهد. با این حال به طور کلی از روش ترکیبی بوتاکس و فیلر تاثیر بیشتری دارد.

خطوط خرگوشی روی بینی

خطوط خرگوشی یکی دیگر از خطوطی هستند که هنگام چروک شدن بینی ظاهر می شوند‌. خصوصا زمانی که قصد داریم ماده ای را بو بکنیم این خطوط ظاهر می شوند. به کمک بوتاکس می توان این خطوط را از بین برد و لبخند خود را زیباتر نمود.

خطوط پیشانی

زمانی که ابروهای شما به سمت بالا برود، خطوط پیشانی ظاهر می شوند. این خطوط با افزایش سن، بیشتر خواهند شد که ظاهر صورت را پیر نشان خواهند داد. استفاده از درمان بوتاکس در ناحیه پیشانی طرفداران فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: برای بوتاکس پیشانی چند واحد نیاز است؟

خطوط دور چشم، پاکلاغی

یکی دیگر از موارد کاربرد بوتاکس صورت، در رفع خطوط دور چشم یا اصطلاحاً پاکلاغی است. افراد ممکن است با گذشت سن دچار این مشکلات بشوند. در چنین شرایطی اگر حالاتی مانند لبخند بر روی صورت شما وجود نداشته باشند نیز، این خطوط ممکن است تشکیل شوند.

خطوط ابرو

در افراد با سن بالاتر، ابروها دیگر همانند گذشته به صورت سرحال و شاداب نیستند و اندکی به سمت پایین آمده و حالت افتاده به خود می گیرند. به کمک بوتاکس اصطلاحا در این کار به آن لیفت شیمیایی ابرو نیز می گویند، می توان ابروها را به فرم قبلی و استاندارد خود بازگرداند.

بوتاکس برای خطوط زیر چشم

از بوتاکس صورت می توان برای رفع چروک های زیر چشم نیز استفاده نمود. با این حال این کار باید با دقت بسیار زیادی انجام بگیرد. زیرا این عضله، کنترل کنندگی پلک پایینی است و حساسیت بسیار بالایی دارد. در شرایطی که تزریق بوتاکس به دقت کامل انجام نگیرد، ممکن است با افتادگی پلک روبرو شویم.

بوتاکس صورت برای نواحی میانی

از بوتاکس میتوان برای نواحی میانی صورت، درست به مانند نواحی فوقانی استفاده نمود. از جمله موارد کاربرد بوتاکس صورت در این نواحی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بوتاکس صورت

 

ترمیم خطوط سیگاری ها

خطوط سیگاری ها، خطوطی در اطراف دهان هستند که با افزایش سن و یا استعمال دخانیات در این نواحی آشکار خواهند شد. برای انجام حرکاتی مانند لبخند زدن، ممکن است عضلات بسیاری در این ناحیه درگیر شوند. به کمک بوتاکس می توان تمامی این خطوط را ترمیم نمود. با این حال اکثر متخصصین درمانی، فیلر و بوتاکس برای گیر نتایج بهتر استفاده می کنند.

بوتاکس برای خطوط لبخند

از دیگر کاربرد های بوتاکس صورت در ناحیه میانی، مربوط به برطرف نمودن خطوط لبخند است. به کمک این کار می توانیم ماهیچه های صورت را که باعث ایجاد خطوط لبخند می شوند، شل نموده و لب ها شروع به پوشاندن لثه ها می کنند.

خطوط اطراف لب

با افزایش سن، میزانی از حجم لب ها تحلیل رفته و بر ظاهر فرد تاثیر می گذارد. به کمک درمان بوتاکس میتوان اثرات افزایش سن بر روی لب ها را کاهش داد.

افتادگی بینی

برخی از مراجعه کنندگان به مرکز درمانی ما میگویند که احساس می کنند در برخی مواقع هنگام خندیدن، نوک بینی شان پایین می آید. این وضعیت ممکن است تا حدی آزاردهنده باشد که برای رفع آن میتوان از بوتاکس استفاده نمود تا نوک بینی را بالاتر برود.

بوتاکس‌درمانی

 

بوتاکس صورت برای نواحی تحتانی

از بوتاکس میتوان برای نواحی تحتانی صورت، درست به مانند نواحی فوقانی و میانی استفاده نمود. از جمله موارد کاربرد بوتاکس صورت در این نواحی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بوتاکس برای گوشه های دهان

گاهی اوقات افراد به دلیل اینکه گوشه های دهانشان دچار افتادگی شده است، صورتشان به فرم اخم در می آید. این امر ممکن است برای افراد خوشایند نباشد. در چنین وضعیتی متخصصین زیبایی استفاده از بوتاکس را به فرد توصیه میکنند.

بوتاکس برای خطوط چانه

برخی افراد به دلیل فعالیت بیش از حد عضلات صورت، دارای خطوط چانه نمایان می شوند. به کمک بوتاکس میتوان برای شل کردن این عضلات استفاده کرد.

زاویه فک یا عضله ماستر (لاغری صورت)

بزرگ شدن عضله ماستر می تواند ناشی از دوره های طولانی دندان قروچه و فشردن فک باشد که به عنوان دندان قروچه شناخته می شود. این می تواند یک مسئله صرفاً زیبایی باشد زیرا صورت پهن تر می شود (صورت مربعی)، یا می تواند باعث درد در مفصل جویدن شود. هنگام تزریق بوتاکس صورت به این عضله، عضله شل می شود و صورت لاغرتر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: نکاتی درخصوص انجام بوتاکس در اسلامشهر

توضیحات بالا نمونه ای از محل هایی بودند که کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس صورت هستند. در صورتی که در هر یک از نقاط اشاره شده دارای خصوصیات مشابه هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از مشاوره یک پزشک متخصص زیبایی برای بررسی نمودن گزینه های بوتاکس درمانی استفاده نمایید.

در پایان ضمن امیدواری از مفید بودن مقاله تهیه شده توسط وب سایت کلینیک دندانپزشکی تاج اسلامشهر پیشنهاد میکنیم تا اگر تمایل به مطالعه مقالات مشابه دارید، سایر مقالات منتشرشده در وبلاگ کلینیک دندانپزشکی دکتر هاشم زهی را مطالعه نمایید. کلینیک دندانپزشکی تاج یک مرکز خدمات مراقبت دندانی در اسلامشهر بوده که خدمات ارائه شده در سطح تخصصی است. اگر ساکن اسلامشهر و یا شهرهای اطراف بوده و نیاز به خدمات مراقبت دندانی دارید، با شماره گیری تلفن های زیر میتوانید جهت رزرو وقت ویزیت متخصص دندانپزشک اقدام نمایید.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030