Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
نکاتی درخصوص انجام بوتاکس در اسلامشهر - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

نکاتی درخصوص انجام بوتاکس در اسلامشهر

Cosmetic-Botox.jpg

‌‌‌‌پوست افراد به مرور زمان با افزایش سن دچار چین و چروک می‌شود. بخصوص این امر برای خانم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این افراد از روش‌های مختلفی برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست استفاده می کنند. یکی از این روش ها تزریق‌بوتاکس است. در ادامه قصد داریم شما را با همه چیز درباره بوتاکس آشنا کنیم.

تجربه بوتاکس امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین روش های رفع چین و چروک پوست بدون انجام عمل جراحی است. این عمل در کشور ما نیز بسیار طرفدار دارد. به گونه ای که بسیاری از خانم ها از بوتاکس در جهت رفع چین و چروک های صورت دوست خود و اصلاح اثرات پیری استفاده می کنند.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی تاج اسلامشهر با بهره مندی از کادر متخصص دندانپزشکی در تمامی حوزه‌ها تحت مدیریت دکتر هاشم زهی در حال ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم محترم اسلامشهر و همچنین شهرهای مجاور در استان تهران همچون نسیم‌شهر، رباط‌کریم و پرند است. آدرس و شماره تماس مرکز جهت رزرو وقت ویزیت توسط متخصص دندانپزشکی درج شده است.

اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

تلفن: 02156354030 – 02156364030

فهرست مطالب

 

بوتاکس صورت

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یکی از تکنیک های زیباسازی پوست بدون اقدام جراحی تهاجمی است که از طریق شل کردن ماهیچه ها باعث از بین بردن چین و چروک های پوست می شود. از فرم رقیق شده سم بوتولیسم تهیه می شود. این سم خود ماده ای بسیار خطرناک است. اما به دلیل رقیق شدن آن عوارض خاصی ندارد. این ماده فلج ضعیف و کنترل شده عضلات صورت می‌شود. این روش مقبولیت بسیار بالایی داشته و توسط افراد زیادی در سرتاسر جهان استفاده می شود.

در این مقاله شما را با بوتاکس و نکات لازم درباره آن آشنا می کنیم. لازم به ذکر است یکی از دلایل محبوبیت فراوان این روش درمانی و زیبایی صورت، بهبودی سریع بیماران است. همچنین روش درمانی هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. این عوامل باعث شده تا محبوبیت تزریق بوتاکس در بین مردم به صورت روز افزون باشد.

مزایای استفاده از بوتاکس

نحوه عملکرد بوتاکس باید سوالی باشد که ذهن شما را نیز همانند سایر افراد درگیر کرده باشد‌. بدین صورت است که بوتاکس باعث توقف انتقال مسیر پیام عصبی از پایانه عصبی به عضلات صورت است. این کار باعث می‌شود تا انقباض عضلات متوقف شده و پوست شما صاف و جوان به نظر برسد. در ادامه به برخی از مزایای بوتاکس می پردازیم:

  • تزریق بوتاکس هیچ گونه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد.
  • بوتاکس می تواند خطوط اخم و چین و چروک ها را برطرف نماید. به موجب جوانی و شادابی صورت می‌شود.
  • به دلیل عدم نیاز به عمل جراحی، تزریق‌بوتاکس بسیار سریعتر، ساده تر و با طول درمان کوتاه تر صورت می گیرد.
  • به کمک بوتاکس، جوانسازی صورت به کمک فرایند های طبیعی صورت می گیرد. همین امر باعث گردید تا بسیاری از افراد آن را بر عمل های جراحی صورت ترجیح دهند.
  • بوتاکس به هیچ گونه عمل جراحی تهاجمی و همچنین کسی نیاز ندارد و اجرای آن ساده و آسان است.
  • عوارض جانبی بوتاکس، بسیار اندک وقابل کنترل بوده و هیچ جای نگرانی برای بیماران ندارد.

بوتاکس

 

آیا نتایج بوتاکس دائمی است و یا موقتی؟

سوالی که بسیاری از افراد هنگام تحقیق درباره تزریق‌بوتاکس می پرسند، موقتی و دائمی بودن آن است. پاسخ کوتاه این سوال این است که این روش اثرات موقتی دارد. همانطور که پیشتر نیز صحبت کردیم، به کمک تزریق‌بوتاکس عضلات صورت دچار فلج ضعیف در ناحیه تزریق می شوند. به دلیل اینکه این فلج شدگی پس از مدتی بهبود می یابد، اثرات بوتاکس نیز از بین می رود. بنابراین نیاز به تزریق مجدد بوتاکس پیدا می شود. به طور کلی در افراد مختلف مدت زمان اثربخشی یک دوره تزریق‌بوتاکس در حدود ۶ الی ۸ ماه است. پس از این دوره نیاز است تا این کار مجدداً انجام گیرد.

هزینه تزریق‌بوتاکس

برای تصمیم گیری درباره تزریق‌بوتاکس، بهتر از همه چیز را درباره آن بدانید. خط هزینه تزریق‌بوتاکس. البته که عوامل مختلفی می توانند قیمت بوتاکس تاثیر بگذارند. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کیفیت ماده اولیه مورد استفاده
  • تخصص پزشک معالج
  • تعداد جلسات و مشاوره ها همچنین مراقبتهای پس از تزریق
  • نحوه تزریق‌بوتاکس

بدین ترتیب می توان فهمید که هزینه تزریق‌بوتاکس برای هر فرد می تواند کاملا متفاوت باشد. به طور کلی در شرایط عادی و پایه ممکن است هزینه تزریق‌بوتاکس از ۶۰۰ هزار تومان شروع شود.

تاثیر تزریق بوتاکس

 

تاثیرات تزریق بوتاکس بر روی صورت

تزریق‌بوتاکس برای هر فرد می تواند، نتایج متفاوتی داشته باشد. اما به طور کلی در جلسه مشاوره پزشک حالات چهره از جمله در اخم و لبخند بررسی می شود. در ادامه قسمت هایی که نیاز به تزریق‌بوتاکس دارند تعیین می شوند. از جمله قسمت هایی از صورت که امکان تزریق‌بوتاکس در آن نواحی وجود دارد، شامل موارد زیر است:

  • چین و چروک های ناحیه پیشانی
  • منطقه بین دو ابرو
  • چین و چروک های روی بینی
  • چروکهای ناحیه چشم
  • چروک های فوق ابرو
  • چروکهای دور دهان
  • چین و چروک های ناحیه چانه

با توجه به نیاز هر فرد و در جهت رسیدن به نتیجه مورد انتظار، مقدار واحد و دوز تزریق‌بوتاکس تعیین می گردد.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی تاج اسلامشهر با بهره‌مندی از کادر متخصص دندانپزشکی در تمامی حوزه‌ها ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی به هم استانی‌های محترم است.

آدرس: اسلامشهر، ابتدای باغ فیض، نرسیده به کوچه دوم، دندانپزشکی تاج، دکتر هاشم زهی

ارتباط با ما:

تلفن: 02156354030 – 02156364030