Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
زمان اولین مراجعه به دندانپزشک برای کودکان - دکتر محدثه هاشمزهی - دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان و عصب کشی در اسلامشهر

لطفا صبر کنید...

زمان اولین مراجعه به دندانپزشک برای کودکان

child-tooth-decay-500x383-1.jpg

زمان مناسب اولین معاینه دندان‌پزشکی کودکان ۱ یا ۶ ماه بعد از رویش اولین دندان آن‌ها است.

دندانپزشکی کودکان

نگهداری از دندان‌های شیری کودک بسیار حائز اهمیت است و باید در محل خود باقی بمانند تا زمانی که به‌طور طبیعی از بین بروند. دائمی نبودن دندان‌های شیری به معنای بی‌اهمیت بودن آن‌ها نیست.

دندان‌های اولیه کودکان به دلایل بسیاری ازجمله موارد زیر مهم هستند:

  • دندان‌های شیری به کودک کمک می‌کند تا بتواند به‌درستی غذا را بجود و تغذیه خوبی داشته باشد.
  • دندان‌های شیری نقش به سزایی در تکلم کودک داشته و در ادا کردن درست کلمات و صحبت کردن کودک بسیار مؤثر است.
  • دندان‌های شیری فضای موجود در فک را برای جایگزینی دندان‌های اصلی کودک حفظ می‌کنند.
  • وجود این دندان‌ها و داشتن لبخند زیبا و دوست‌داشتنی به کودک کمک می‌کند تا زمانی که دیگران به وی نگاه می‌کنند احساس خوبی داشته باشد.

دندان‌های شیری به تغذیه صحیح کودک کمک کرده و بر نحوه تکلم و صحبت کردن وی تأثیر می‌گذارند. همچنین دندان‌های شیری فضای لازم برای رشد دندان‌های اصلی کودک را حفظ می‌کنند.

متأسفانه بیشتر والدین نسبت به این موضوع آگاهی نداشته و متوجه نیستند که تا چه اندازه دندان‌های شیری بر سلامت کودکشان در تمام طول عمر تأثیرگذار است.

آموزش مداوم و تکنیک‌های مناسب مسواک زدن و کشیدن نخ دندان، سلامت مادام‌العمر دهان و دندان کودک را تضمین می‌کند. اولین معاینه دندان‌پزشکی کودکان یک فرصت عالی برای والدین است تا بتوانند بهترین راه‌های مراقبت از دهان و دندان کودک خود را بیاموزند.

دندانپزشکی تاج اسلامشهر با بهره مندی از دندانپزشکان کاملا متخصص آماده ارائه درمانهای تخصصی دندانپزشکی اطفال و کودکان می باشد.

لطفا پیش از حضور جهت تعیین وقت ویزیت رایگان توسط دندانپزشک متخصص با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۶۳۵۰۸۴۵

۰۲۱۵۶۳۶۱۰۱۲