Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/plugins/blog-designer-pro/blog-designer-pro.php on line 899
دندانپزشک کودکان در اسلامشهر -

لطفا صبر کنید...


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hashemz/domains/hashemzehi.com/public_html/wp-content/themes/medicare/single.php on line 121
child-tooth-decay-500x383-1.jpg

در دندانپزشکی دکتر محدثه هاشمزهی واقع در اسلامشهر کلیه درمان های تخصصی دندانپزشکی کودکان توسط دندانپزشک متخصص اطفال انجام می شود از قبیل :

آموزش بهداشت دهان و دندان به اطفال

ترمیم و پرکردن دندان کودکان

چنانچه پوسیدگی دندان شیری عمیق نباشد دندانپزشک دندان را ترمیم می‌کند. بدین صورت که قسمت‌های پوسیده دندان برداشته می‌شود و با مواد مخصوص جایگزین می‌شود. این مواد می‌تواند همرنگ (کامپوزیت) و یا غیرهمرنگ (آمالگام) باشد که دندانپزشک با توجه به شرایط هر دندان نوع ماده را انتخاب می‌کند.

پالپوتومی و عصب کشی دندان اطفال

اگر پوسیدگی عمیق باشد و اصطلاحا دندان به عصب رسیده باشد این درمان انجام می‌گیرد. پس ازپالپوتومی لازم است که دندان ترمیم و یا روکش شود. در کودکان پالپوتومی و ترمیم یک یا دو دندان در یک جلسه قابل انجام است.

پالپکتومی

اگر پوسیدگی عمیق باشد و عفونت ریشه دندان شیری را درگیر کرده باشد و یا دندان درد خود به خود داشته باشد این درمان انجام می‌گیرد. در این درمان کانال ریشه‌ها تمیز می‌شود و با مواد مخصوص پر می‌شود. تاج دندان نیز باید جداگانه ترمیم و یا روکش شود.

روکش

چنانچه به دلیل وسعت پوسیدگی و از دست رفتن بافت زیادی از دندان امکان ترمیم وجود نداشته باشد باید دندان را روکش نمود تا از شکستن و از دست رفتن آن جلوگیری شود. روکش‌های مخصوص دندان‌های شیری فلزی هستند و همرنگ دندان نیستند ولی از دوام بسیار بالایی برخوردارند و یک درمان عالی برای دندان‌هایی که ساختار ضعیفی دارند می‌باشد.

ضرب خوردگی و شکستگی دندان کودکان

 فلورایدتراپی و فلیشور سیلانت – روشهای پیشگیرانه برای جلوگیری از پوسیدگی دندانی

 

لطفا جهت تعیین وقت ویزیت توسط دندانپزشک متخصص کودکان در اسلامشهر با تلفن 02156350845 تماس حاصل فرمایید  

دکتر محدثه هاشمزهی دارای بورد تخصصی با رتبه ممتاز در طول دوران تحصیل خود و همچنین سابقه هیات علمی دانشگاه دولتی را دارا بوده اند. ایشان از سابقه عضو هیات علمی دانشگاه و ارایه خدمات درمانی و برخوردار می باشند. دکتر هاشمزهی هم اکنون در مطب تخصصی خود واقع در باغ فیض اسلامشهر مشغول به فعالیت درمانی است. ایشان همزمان عضو فعال انجمن اندودنیستهای ایران ( Iranian Association of Endodentists) نیز میباشند. دندانپزشکی تاج دکتر محدثه هاشمزهی آماده ارائه انواع خدمات تخصصی در تمام حوزه های دندانپزشکی به شهروندان اسلامشهر، تسیم شهر، چهاردانگه و جنوب تهران می باشد.